Juleugen

Juletræer- julenisser og julepynt

Juleuge med en fantastisk julebazar

Som altid startede december måned med julepynt i alle klasserne på skolen. Uge 47 bød nemlig på juleuge for både indskoling og mellemtrin. Her skulle klasserne kreere det fineste julepynt og gaver, som efterfølgende blev sat til salg på årets store julebazar i hallen. Pengene fra salget går til klasserne, som hver især kan se frem til nye oplevelser og andre gode ting for det indtjente beløb. Der var dejlig stor opbakning til julebazaren som var godt besøgt, og flere af elevernes boder fik endda hurtigt udsolgt!

Den flotteste juleudsmykning af klassen…

Heldigvis blev der også tid til at pynte klasserne op, og som en ekstra overraskelse til eleverne, var der præmier på højkant til klassen med flotteste juleudsmykning hos både indskoling, mellemtrin og udskoling. Vinderne blev 2.A, 5.A og 7.B, TILLYKKE.

Elever i håndværk og designlokalet